and you thought you clicked on something interesting

you see: it`s about me, REGINE.

september 30, 2005

DancingQueen


igår når eg og Eldrid kom fram va d rett inn med bagasje og så ut på byn , sisselmargrete va klar som et egg når vi kom. Vi va med sisselm på klassefest-ting,vernepleiere. Det var reservert en etasje, med bar og egen dj og greier :D d var så teit for eg og eldrid vi ELSKER jo å danse og ånse oss til reaggae,rap,r&n-b,blues-musikk , og d va jo nesten bare sånn musikk..så vi som egentlig ikkje skulle være der tok jo heilt av på dansegulvet,vi va ikkje så diskret som planlagt.Nei,vi hadde ikkje drukket noke anna enn cola og vann heller - sunn ungdom. Om eg har meir vondt i ryggen idag?d kan eg skrive under på at eg har, d har vært en smertefull og søvnløs natt. - Sitter i nattkjole med teppe rundt meg og laptop i fanget og nerder. (dei andre sover så klart,e nok ei stund til endå før dei våkne til liv.) Tenkt å koke litt vann, finne meg noke mat og laste ned god musikk på pc`n til Sisselm, hø-hø.. og kanskje sette på ein film. Idag ha eg ikkje så masse plana - kanskje eg ska møte Truls, lenge sida eg ha sett han no..får se ka the girls e up 2 ;O

2 Comments:

  • At 30 september, 2005 15:47, Blogger Natigirl said…

    Hei,

    jeg heter Natigirl....you know I just know very very very very very little Norwegian! *lol*

    I absolutely agree with reading blogs without leaving comments...stupid!

    Well, you better behave otherwise I'll get a wrong impression of your folks...*lol*
    Alirght, I know some Norwegian sport athletes but not personally of course!

    I'm glad I'm not the first German...so I don't gotta behave, right? :D

    You speak German? That's cool! Das Wetter heir ist ganz ok! Bisschen kalt aber trocken! ;)

    Okay...I didn't understand any of this post of yours...maybe that it was about a class-festival? Oh dunno!

    I think I'll be stopping by more often just to makesure there are some English posts again! ;)

     
  • At 30 september, 2005 16:19, Blogger Finn said…

    Hi,

    You stopped by my site.
    How did you find it?

    Can't understand much of yours, my norwegian is a little sketchy!

     

Legg inn en kommentar

<< Home