and you thought you clicked on something interesting

you see: it`s about me, REGINE.

april 24, 2006

«Stop! In the name of love»

Igår var eg,sisselm,ingrid&borghild på Akvariet i Bergen :D eg kosa meg som ein liten unge.eg e jo kjent for å være redd for dyr, men når dei e i bur og på trygg avstand med glass og netting imellom,så e d kjempekjekt og fascinerande.eg hang igjen overalt og satte meg på bakbeina og nekta å gå vidare,sissel va ganske lei og trøtt til slutt.. vi va der i 4,5t. Og veit du kem som sprang i meg?Marius!.. og Mette Marit smilte unnskyldende. Nesten heile familien.. altså Mette Marit, Haakon, Marius og Sverre Magnus(i vogn) stod like ved.Men, Pingvinessa Pingrid fikk ikkje møte prinsesse Ingrid Alexandra.Eg bryr meg lite om kongelige, men akkurat d va litt kult då!Tok ikkje bilde av dei, men her e noken bildr fra igår:
1, 2, 3 ,4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12.