and you thought you clicked on something interesting

you see: it`s about me, REGINE.

september 08, 2006


..miljløkoordinatoren tok noken bildr som ho la ut på heimesida til skulen, ikkje fått md mg at eg blei tatt bilde av men d va eg visst:) <-- der går eg md hov i vatnet og fanga småfisk som vi skal forske&se på i teleskopet vårt på skulen. Her også.. her ser eg temmelig sur ut i bakgrunnen(ser stort sett sur ut når eg ikkje smila,men eg -ekje- d då) her e ein søt liten frosk!
idag ha eg vore på ekskursjon med klassen (naturfag) ved Movatnet på Mo. veret va som d alltid e når skulen arrangera tur: regn, skodde og atter regn. eg må sei eg va litt tung i føtene i dag tidlig då eg skulle ut døra, eg vakje overbegeistra, men d va mykje bedre enn eg såg for meg.. d va faktisk meir regn enn eg forutsåg, men eg va godt kledd - så d va bare gøy: eg frøys ikkje et sekund ska eg sei deg. - eg fanga fisk med hov, froska.. sløya fisk, grilla fisk på bålet og åt den, røye&aure -> smakte ypperlig berre eg hadde nok sitronpepper på. eg hadde d bra eg..
.. og alle var einige om at dei hadde hatt ein fin tur! (typisk slutt på alle glad-historia)

Maria kom istad md flyet, vi tok bussen heim ilag.. og akkurat no i skrivande stund komme peter inn døra. Ikkje vært heime på 3 veke', kjekt å sjå maria, peter og mamma. no e d MAT.ich bin sehr hungrig.

3 Comments:

  • At 08 september, 2006 21:40, Blogger Sylvia said…

    Ekskursjon! Eg e såååå misunnelig. Hadde d vært meg på den turen, ville eg antagelig gått og hengt meg isteden. Bra du hadde det gøy da. Ser skikkelig proff ut der du går med killerblick, armygenser og hov i hånden.

     
  • At 19 september, 2006 19:52, Blogger Regine said…

    :D

     
  • At 11 mai, 2007 19:58, Anonymous Anonym said…

    Absolutely love the boots! Are they Viking or Ilse Jacobsen?

     

Legg inn en kommentar

<< Home