and you thought you clicked on something interesting

you see: it`s about me, REGINE.

desember 26, 2005

oh - blei seint inatt, eg e jammen trøtt no! eg,sisselm og eldrid samla oss seint igårkveld,eg og sisselm tok avskjed med eldrid, ho drar til USA(Colorado,Aspen)og ska stå på ski der,(heh,ja vi e forskjellige) og kommer ikkje igjen før i mars/april.. we will miss her!!
Kl.16.00 ska vi i middag til tante og onkel som bor like borti her,tredje huset bortenfor oss, og der blir vi nok til seint ikveld..middag fører til kaffi og kaffi til "nattmat". ikkje noke stress at vi ska dit, alltid så koselig og avslappa der borte, og kjempegod mat =) ikveld kommer bestemor også, og ho blir her til neste år :p ska feire nyttårsafta med oss òg, d blir jo fint,ei stund sida eg ha sett ho no.
Ute e d sol og berre litt rim på gresset, ikkje snø i d heile tatt.D gjør ingenting for meg egentlig..
Formen e bedre - glad for d, blei så dårlig på julafta, men heldigvis fikk eg legehjelp raskt og medisin som virka, takknemlig for d. må bare holde varmen, fortsette på antibiotikakuren ut og drikke rikelig - that i can do.

1 Comments:

  • At 26 desember, 2005 17:51, Blogger Sylvia said…

    Håper du har hatt en fin jul med masse god mat og drikke. Har begynt å blogge eg og forresten:-) Helt avhengig av det allerede.

     

Legg inn en kommentar

<< Home