and you thought you clicked on something interesting

you see: it`s about me, REGINE.

mars 02, 2008

oh how it pleases me - the first few seconds when i wake up,and i feel a bit sleepy and awake at the same time.even better if it is storming outside as well.i love the morning.

..and to pick up Noa(my nephew) who just woke up,way too early by the way. warm&soft. it is so snugly when he put his arms around me, and wants to cuddle. aww - priceless feeling ;) even how tired you might be,you can't be mad at the little toddler who's smiling at you. i too want a baby.. i just gotta finish my education,and yes, most importantly; find a man.

8 Comments:

  • At 03 mars, 2008 22:32, Anonymous Anonym said…

    Ser man det. Bor du i Bergen nå? Det gjør jeg også! Vet ikke om du husker meg? Men jeg skrev i bloggen din for leeenge siden. Har fortsatt en link til bloggen din via min blogg (www.dillogdall.com). Tror du hadde en link til meg også, men ser den er tatt vekk :( No worries ;) Bra å se at det fortsatt er liv i bloggen din. Ser du er en flittig poster!

     
  • At 04 mars, 2008 00:15, Blogger Regine said…

    Hei!
    ja,eg husker faktisk deg! du e aktiv endå du òg? morsomt :)

    Ka du gjør i Bergen då?

    heheh,ja eg e rask å fjerne linker, i'm sorry.

     
  • At 04 mars, 2008 08:35, Anonymous Anonym said…

    For tiden jobber jeg i TrygVesta. Er ferdig med en Bachelor i Medievitenskap. Men til høsten tenkte jeg å prøve meg på Psykologi grunnfag igjen. Vil bli psykolog :) Hva gjør du i Bergen? Ser du er ferdig utdannet? :)

     
  • At 04 mars, 2008 11:06, Blogger Regine said…

    Trygvesta ja, ka du gjør der då?Selger? Du har no fått gjort ein del du - ah,du har prøvd på psykologi før eller? men om det e det du vil bli,så klarer du det nok:) viktig å ha mål.

    nei,eg ekje litt ferdig ein gang - bare rot. gått litt her og der, ein del sjukdom i bildet.. jobba litt i et inkassobyrå i litt over et år - men har endelig funnet ut ka eg vil bli; begynner på hudpleiefagskule i oslo til høsten - ser fram til det:) 1 årig skole, intensivt,også er eg ferdig utdanna hud&kropps-terapeut. Drømmer om å starte min egen salong/spa en dag!

     
  • At 04 mars, 2008 13:01, Anonymous Anonym said…

    Hey hey! Snakk om å ha drømmer da ;) Høres topp ut det da! Får krysse fingrene og ønske deg lykke til :D

    Har prøvd meg på Psykologi før, men jeg brukte ALT for lite tid på lesinga :( Det ga ikke gode nok resultater, så jeg må gjøre det igjen og jobbe MYE hardere ;)

    På TrygVesta jobber jeg som kundepleier. Det vil si at jeg tar meg av kunder (doh! hehe) og hjelper de med å holde forsikringene vedlike og eventuellt tegne nye. Glad for at jeg sitter på "utgående". Det vil si at jeg kan ringe når jeg vil og forberede meg før hver kunde ;) Ikke salg med andre ord. Tror ikke jeg har hatt hjerte til å holde på med salg hver dag.

     
  • At 04 mars, 2008 14:51, Blogger Regine said…

    Lykke til med psykologien Eirik!

    Broren min var selger en stund i Vesta,men det var ikkje heilt jobben for han,så han skifta jobb no. Nei,det e litt hardere å være selger. Eg har jobba på kundesenter i et inkassobyrå, og skal gjøre det til sommeren også - det e ikkje bare å kreve inn penger, men eg vil heller kalle det å hjelpe skyldneren til å finne en betalingsløsning - slik at han kan få det ut av verden. Vi både ringer ut, og får telefoner inn.

     
  • At 04 mars, 2008 19:01, Anonymous Anonym said…

    Takk takk :)
    Kjekt å ha jobber hvor man hjelper mennesker. Jobbet en stund på Sandviken her i Bergen. Helt til de la enheten med. Det var en givende jobb! Savner den litt. Jobbet litt mens jeg studerte. Gleder meg til å studere igjen. Er fint å være student i Bergen :) Hvordan synes du Bergen er?

     
  • At 04 mars, 2008 20:07, Blogger Regine said…

    Ja,det e godt å jobbe, tjene penger - men også å være student og leve livet:D eg syns det var litt hardt å studere og jobbe samtidig,men e jo veldig mange som gjør det.

    Ja,studentlivet i Bergen e kjempebra - eg har ganske mange venner der, så det har vært kjekt!
    Eg slutta på skulen litt etter jul, tok eksamen i 2 fag bare. Så no vurderer eg å få noken til å ta over rommet mitt i kollektivet(med to jenter) og flytte heim for ei stund og tjene litt peng, til neste skuleår.

     

Legg inn en kommentar

<< Home