and you thought you clicked on something interesting

you see: it`s about me, REGINE.

september 04, 2005

My mum bought me a SHARE for my birthday.

Eine delen av bursdagsgaven fra mamma var ein aksje, sånn på morsomt. I dig it.
Eg e herved ein AKSJE-EiGAR. Aldri hørt om d før, men d heite "Skagen Vekst".
So no e eg inne på BØRSEN og sjekker aksja mi, gått opp 3kroner i går faktisk. mojjo mojjo :D
Oppfinnsom gave, - mamma e topp!
nEAt!


"Skagen Vekst investerer i aksjer i inn- og utland. Av dette vil minimum 50% av fondets midler være investert i Norge til enhver tid. "
(den røde streken e "Skagen Vekst". Ser hittil ganske bra ut:)

1 Comments:

  • At 05 september, 2005 18:16, Anonymous Anonym said…

    Hallo! Nå er jeg her, enda jeg ikke skjønner bæret av bloge-boka. Så fant jeg ikke noe annen sted jeg kunne skrive en hilsen, så det stedet blir her.
    Koslig å "bli kjent" med deg, Regine. Virker som en utrolig spennende og livsglad jente, som jeg ønsker jeg kunne ha kontakt med utenom nettet. Ta vare på deg selv, prøv å ikke besvim på upassende steder/tider, og reis hvor du vil, du vil trives uansett, slik jeg forestiller meg deg!

     

Legg inn en kommentar

<< Home