and you thought you clicked on something interesting

you see: it`s about me, REGINE.

november 26, 2005



Siste veka ha eg hatt ganske dårlig matlyst, både mat og drikke , til og med godteri.. bare tanken på å ta noke innenfor leppene og inn i munnen gjør meg kvalm. *grimase* må være i nærheten av toalettet heile tida,lr ha ei bøtte like ved,helst i fanget. mamma stresser rundt meg,kjøper inn -alt- ho veit eg lika,men til ingen nytte.leppene e som forsegla, og eg vil ikkje ha nokenverdensting.men d e noke som funker.. om du hadde spurt om eg ville ha d hadde du fått et irritert NEI, men om du hadde laga d og satt d framfor meg e d stor sjans for at eg i d minste hadde pirka borti d og prøvd litt. Fks. :

  1. potetmos
  2. cola
  3. brennende kjærlighet (en middagsrett med kjøttdeig,ost&potetmos)
  4. vafler
  5. muligens kylling
  6. alltid svak for kokt vann.. ;O ja eg ekje heilt normal, i never said that either. men d e jo ingen næring i, men d e ihvertfall litt væske om ikkje anna.

d kan funke, men eg lova ingenting.mamma du lese sikkert d her, ta d til deg og husk potetmos,cola,brennendekjærlighet,kylling&koktvann *bortskjemt smil* ;D