and you thought you clicked on something interesting

you see: it`s about me, REGINE.

desember 26, 2005



like i said some posts ago, i'm with Øyvind (the most handsome,caring and exiting guy;) , i'm not to see him again until 2-3 january . we`r not good in having contact, like sms`s or phoning eachother.. so it feels kinda odd, i dont know. but then..its christmas, everyone is busy and theres so much going on and it`s also in the beginning in a relationship,and it`s just ..like 8 days till i'm back in Førde - looking forward to hang with him again.it`s not that i cant wait, i miss him,but i can wait.. it`s just, i wonder if he miss me and if he`s thinking about me in between the familyvisits and partys - i picture him in front of me and he`s on my mind all day, i like the thought of beeing his girl and i have something to look forward to, to see him again and be in his arms =)

3 Comments:

  • At 26 desember, 2005 22:22, Blogger Sylvia said…

    Så bra du likte bloggen min, og konge at du e sammen med Øyvind igjen:D

     
  • At 26 desember, 2005 23:04, Anonymous Anonym said…

    Hei og hopp!
    Dette var jo en pen blogg, jeg sliter dessverre med min egen. Noe av årsaken til dette, er nok at jeg ikke er blitt begavet med noen egenskap i forhold til blogg skriving. Noe som da får den konsekvensen at bloggen da blir kjedelig og kjedelig. Og når jeg samtidig ønsker å være anonym, så har jeg heller ikke mulighet til å pynte siden med bilder av meg selv. Dette har nok opphav i min egen sikkerhet, og alt det rare jeg kan finne på å lire av meg i bloggen min. Men men. :)

     
  • At 27 desember, 2005 16:41, Blogger Unknown said…

    Hey Regine, happy to hear your holidays are going well. Congrats on the new man in your life, sounds like he's doing a good job of making you happy.

     

Legg inn en kommentar

<< Home