and you thought you clicked on something interesting

you see: it`s about me, REGINE.

september 13, 2006

eg slite bigtime md matte. eg e i timane. eg følge så godt md at eg får hodepine. eg prøve virkelig å få til noke, men d e heilt nyttesløst. eg lære ikkje ein drit. eg bare e der.. skrive ned alt fra tavla, formler og andregradslikninger.. d einaste som mangla no e at læraren begynne å snakke kinesisk - så fjernt e d for meg. d e nesten ingen vits i at eg e der, så masse suge eg i matte.
læreren e ein mann i 50åra med parkinson, sist eg spurte om hjelp sa han "Jeg er ikke så interessert i å komme ned til dere og hjelpe. Dette burde dere kunne nå etter å ha gått igjennom dette to ganger." Ingen hjelp å få der altså. Ingen hjelp å få av sidemannen min heller, eller han bak eller ho foran. Ekstratimer får eg heller ikkje, har faktisk spurt.. men pga.økonomien til skulen så får vi ikkje d. alle dei eg kjenna som e gode i matte e for langt vekke. eg ser at draumen å bli lege visna meir og meir vekk.. begynne å bli litt tåkete for framtidsutsiktene. eg ligge godt an i dei andre faga, forferdelig irriterande at matten skal ødlegge alt. ikkje gitt heilt opp,eg må jo klare d - må finne ein løsning på d her. Ein som hadde tips om et program på pc/nettet.. men akkurat no har eg jo ikkje verken pc eller nett. jobbr md saken. I mellomtida får eg ihvertfall møte opp så eg ikkje får fravær.. og fortsette med avskrivinga :D

6 Comments:

  • At 14 september, 2006 12:07, Blogger Verge Das Neves said…

    i dont understand norwegian and im sad cause i love reading your posts

     
  • At 17 september, 2006 15:32, Anonymous Anonym said…

    skulle hatt matte no du budde med meg og helge:)

     
  • At 19 september, 2006 09:14, Blogger plumsing said…

    spør en annen mattelærer på skolen din om hjelp:-) det gjorde jeg og da gikk det strålende;-)

     
  • At 19 september, 2006 19:22, Blogger Regine said…

    verge: oh, nothing exiting really. just me complaining about my lousy math-knowledge.. im really behind in math-class, dont understand a thing.

    ronny: ja, it`s crossed my mind! kom tilbakee!heh :D

    plumsing: hm,ja, eg har prøvd. anna mattelærer, rådgiver, andre lærera, medelva.. lite hjelp å få. enten ekje d tid, penger, eller kunnskap.

     
  • At 23 september, 2006 16:15, Blogger plumsing said…

    Håper du snart får hjelp...,matte er faktisk veldig gøy når man tar poenget;-) Ingen i familien din som er flinke i matte heller? Lykke til:-) Blir forrestemn glad av å lese bloggen din! Takk.

     
  • At 09 oktober, 2006 20:55, Blogger Regine said…

    njei, eller eg e hos søstra mi og mannen no i høstferien - han skal forsøke å hjelpe meg litt .. skal sette oss ned og rekne 'andregradslikningar' etter middag i mårra - im so exited, i can hardly wait :P

     

Legg inn en kommentar

<< Home