and you thought you clicked on something interesting

you see: it`s about me, REGINE.

oktober 09, 2006




i was asked to go to the ultrasound with Maria&Tommy today - it was tremendous.i am moved. they didnt want to know the sex, they want it to be a surprise .it`s exiting. 6th of march is the date. it was so tiny, a bit weird and 'unfinished', but yet so perfect. it was kicking, turning and using the space -having a good time :D it was difficult to get good pictures,cause it was so active.everything was normal, everything was as its supposed to be, im glad. -- the baby is kicking alot, and it`s quite strong, heavy kicks, i`ve felt it.it is fascinating. (it`s their baby on the picture.)

9 Comments:

  • At 09 oktober, 2006 17:30, Blogger BrotuliX said…

    æi bæibi ænd æi bæib!

    =)

     
  • At 09 oktober, 2006 17:59, Anonymous Anonym said…

    Kommende tante June og onkel Erlend er spente på Maria&Tommys vegne.

    Godt at vi har en bloggende lillesøster som er kjapp på avtrekkeren med å ta spennende bilder.

    J&E

     
  • At 09 oktober, 2006 18:06, Blogger Peter said…

    =D dritkult! gleda meg skikkelig til å bli onkel! hehe =, onkel peter - sounds good - ELLER KVA?
    litt spendt på om de e gut eller jente, e ein liten del av meg som trur d blir ei jente. *synsk* =D

     
  • At 09 oktober, 2006 18:11, Anonymous Anonym said…

    Ja, gjett om jeg er glad for at det snart kommer en liten baby til verden, inn i vår familie! Det blir jo mitt første barnebarn!Takk, Regine for at jeg fikk se "veslesnask"!Enda en å vere glad i, i tillegg til alle de kjære barna og svigerbarna mine!
    Hilsen mamma som gleder seg til å bli "grandmother".

     
  • At 09 oktober, 2006 18:14, Blogger Regine said…

    brotulix:so it is, so it is :D

    kommende tante June og onkel Erlend: ja,ikkje sant?ka skulle deke egentlig gjort uten meg og min blogg? kjørt dei 3min bort hit og sett bildet?ikkje veit eg..

    peter: ja,d trur tommy òg. dei fleste av oss trur egentlig d, trur vi har mest lyst til at d ska bli jente. (men så må eg jo legge til: Vi blir selvsagt like glade uansett hvilket kjønn d blir, vi vil alle elske barnet like mye om d være seg jente eller gutt.)

    mamma: ja d blir kjekt når veslesnask kjem!du blir nok ei heidundranes bestemor!

     
  • At 09 oktober, 2006 18:24, Blogger Unknown said…

    thats so cool. Congrats, on your niece/nephew

     
  • At 09 oktober, 2006 20:20, Anonymous Anonym said…

    Hei Regine,

    Synes tantebaby lignet på deg jeg!!

    Mona

     
  • At 09 oktober, 2006 20:48, Blogger Regine said…

    martijn: thanks (:
    mona: haha, syns du d? ja vi får se,vi får se!

     
  • At 10 oktober, 2006 14:16, Blogger Verge Das Neves said…

    Yeah congrats. It looks so cute.

     

Legg inn en kommentar

<< Home