and you thought you clicked on something interesting

you see: it`s about me, REGINE.

oktober 29, 2006


i`ve seen a bunch of films lately.. a great deal of crappy ones actually.. but some good ones too.
1.Hostel.Quite nasty horrormovie with psycho scenes, i got shivers..almost feeling their pain.If u like torture&blood u should c it.
2.Shopgirl.Do not c this one,it s-u-c-k-s. I thought it would be a chickfilm, about shopping - but nooo.. it was just about a girl working in a shop - lousy story.
3.The Omen.It was allright.The boy in the movie was.. he freaked
me out.A bit dissapointed though, it wasnt that scary as ppl said.
4.Bandidas.Yeah,their sweet,some good lines.. but thats it.

5.Fun With Dick&Jane.Jim Carrey is phenomenal - it was funny.Good entertainment.I bought it.
6.Inside Man.I like this one - u should c it.Exiting,good actors.I always like the movies Denzel Washington plays in.
it is sunday but im not going back to førde before tomorrow.nice to be able to enjoy this day without packing and taking the bus.im wicked tired - had a fight with a fly for hours last night,trying to sleep.me and mum had a delightful evening yesterday, and now we`r gonna have dinner - im starving.

7 Comments:

  • At 29 oktober, 2006 23:31, Blogger Sylvia said…

    eg tror eg skal se å få kjøpt noen filmer i bergen som eg egentlig ikkje har tid til å se i morgen. shoppedag woho! Shopping makes me happy!

     
  • At 29 oktober, 2006 23:36, Blogger Regine said…

    om du kjøper film så e d hurra for meg og :D eg misunna deg shopping i mårra, ta heilt av,slå deg løs.farg håret blondt og klipp den sveisen du veit!

     
  • At 29 oktober, 2006 23:47, Blogger Sylvia said…

    Hadde d ikkje vært for den forbaska jobben kunne du vært her du og. Jaja, høres jo ut som du har hatt en fin helg hjemme og. Men du må bli med til bergen neste gang hvis du kan. Så kan vi gå amok i byn og tømme krdittkortene, drikke oss dritings for så å rane en bank... neida. Vi skal være snille piker vi som alltid... hvertfall nesten

     
  • At 30 oktober, 2006 00:16, Blogger Regine said…

    ja jøss, eg ha hatt noken finfine daga heime - feita meg opp til dei grader.som du veit så har eg ingen grenser når d gjelder mat, spesielt ikkje når eg e heime hos mamma,eg har tatt fullsteendig av.

    fenomenal plan sylvia, som om eg sku sagt da sjølv - lets do it.

     
  • At 30 oktober, 2006 19:06, Anonymous Anonym said…

    youhu:)

    Wow, digger bildene du har lagt innpaa her vennen, ser bra ut. Stylich!:)
    Saa vinteren e kommt hjemme ogsaa, det betyr kozey time forran peisen, eller hva sier du;)
    Det e iskaldt her, sitte inne, men gjoor meg klar t aa gaa ut i kulda, faat meg ny jakke, en skikkeli varm en, saa burde vere godt nok:)Glede meg t aa drikke t aa prate face to face sammen igjen. prate mye om daakke her, gjoor godt aa tenke paa at e har gode venner hjemme sm er full av kjerlighet og varme:)
    ha en tipptopp velsigna dag
    Ps:har e sagt at du e nydeli modell:)
    Frost smil fra america colorado

     
  • At 05 november, 2006 19:14, Anonymous Anonym said…

    Regine! Du er nydelig,har jeg alltid sagt :) Løøøp til nærmeste modellbyrå og og få deg jobb,jeg mener det..ikke mange forundt å ha et sånt serpreg i utseende. Søndagshilsen fra det kalde østland :)

     
  • At 12 november, 2006 14:04, Blogger ss said…

    Out of the list, I've only watched Fun with Dick and Jane. Not really Jim Carey's best work to date, but it was pretty alright :)

     

Legg inn en kommentar

<< Home