and you thought you clicked on something interesting

you see: it`s about me, REGINE.

februar 12, 2007

stod opp: 06.15. eg lika' å ha god tid på morningen. (jo ja,tenker du,men d får no ve' måte på?) 1&2 time: gym med 1 klasse.leikte reven&sauane(ny leik for meg..), innebandy og stafett. 3 time: fortsatt med 1 klasse - eg hadde halve klassen med meg og laga scones m/cottage cheese. masse gris,men det blei fine scones!tok litt lang tid, fikk så vidt trykt i meg litt mat og to slurker av tekoppen før klokka kimte og 4 time va i gang!
4 klasse - matte. hadde om desimaltall. ka e et heilt tall, ka e desimal og ka e deismaltall..
5&6time: norsk med 4 klasse. lesingøvingsoppgaver, forskjellige ark dei måtte gjøre.. eg satt å retta dei etterkvert som dei va ferdig og skreiv raude R og blåe V'ar. dei fekk gå 3min før tida, for eg hadde dårlig tid. heiv på meg jakka (1&2kl e i eitt anna bygg,stress.), sprang ned dit på SFO (skule-fritids-ordning)var der i 1,5time.. dei ville så klart være ute, tross i den bitande kulda. vanskeleg å halde styr på alle sammen, litt av eit ansvar. eg fikk samla alle ei stund.. eg leika så bare det. vi leika politi og røver, doktortikken, gjømsel, familie(!),fisken i det røde hav. leikte dinna leiken ganske lenge -> 'fisken i det røde hav' (fargeleik) eg måtte jo springe heile tida,grått,svart og brunt var fargane eg hadde på meg idag til ungane si store begeistring.dei ha jo parkdressa i alle regnbogens farga.
-- ein av ungane, "fisken", står i mellom to vegga med ryggen i mot oss. dei andre ungane står inntil eine veggen, so ropa' dei "Fisken i det røde hav, ka slags farge må vi ha for å komme over?" 'fisken' seie' ein farge, for eksempel grøn. alle ungane som har noke grønt på seg kan gå roleg over til den andre sida. dei som ikkje har grønt, spring over og kan bli fanga. dei som vert fanga, finn på farga sammen med "fisken". vinnaren av leiken er den som er att til slutt.
now, go out and play ;) eg kom heim 16.30.. drar i 6tida tilbake til førde. på jobb(inkassobyrå) i dei tre neste dagane.

3 Comments:

  • At 12 februar, 2007 20:18, Blogger Maria Forsberg said…

    Du har virkelig hatt en hektisk dag, regine.
    Eg har vert hos jordmor og nå er hodet til baby festa. "JIPpI"
    Ikkje lenge til du får tittelen: tante:)

     
  • At 13 februar, 2007 20:31, Blogger Crashdummie said…

    vänta nu lite, varför har du börjat skriva bloggen på norska?

    confusing! hehehe

     
  • At 15 februar, 2007 08:10, Blogger Regine said…

    maria: så flink den er - lagt seg klart og alt ;O eg skal jobbe 7mars.. så eg håper ho/han velger å komme ut litt før og hilser på,før eg drar.

    crashdummie: ..and why r you writing in swedish? :D
    i just write.. and mostly it is in english,but sometimes i just have to write it in norwegian to get it right.

     

Legg inn en kommentar

<< Home